Fijn hè, ondanks de crisis keren een aantal Nederlandse, aan de beurs genoteerde bedrijven, een hoog dividend uit op hun aandelen. Nog leuker is, dat woordvoerders van die bedrijven, het maar niet kunnen laten, als ze even de kans krijgen, te schreeuwen om hervormingen op de arbeidsmarkt: geen ontslagvergoeding (natuurlijk wel voor de arme top van die bedrijven), meer flexibiliteit en minder andere voorwaarden, als opbouw van oude lullen dagen (de eerste woordvoerders durven het woord loonsverlaging al in de mond te nemen).
Gelukkig houden die bedrijven, heel sociaal en maatschappelijk verantwoord, wel rekening met de arme aandeelhouders..........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten