Rotterdam gaat voor de zoveelste keer veelplegers aanpakken, dit keer ook via huisbezoeken. Als de veelplegers zich goed gedragen, kunnen ze hulp krijgen bij het zoeken naar werk en een.......huis!
Ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Lekker zootje daar in het Rotterdamse stadhuis, zie ook mijn bericht van gisteren over PvdA wethouder en leeghoofd Florijn:
http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/08/florijn-weet-niet-van-stoppen-verplicht.html
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten