Jeroen Pauw (Pauw&Witteman) klaagt over de oude generatie, die medialand bevolkt en niet weg te branden is. Pauw heeft dan ook een bureau dat 'aanstormend talent' traint en het is natuurlijk heel vervelend als je na een peperdure cursus bij Pauw, niet aan de bak komt, dat is op z'n zachtst gezegd geen reclame.
Trouwens volgens mij snapt Pauw het niet helemaal, in actualiteitenland is hijzelf een oud en opgebrand 'talent', die samen met Witteman voor een gigasalaris veel flauwe kul actualiteiten in hun uitzendingen verwerken, dit om dom publiek aan zich te binden.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten