Rogge, de grootgraaier en hoogste baas van het IOC heeft toegegeven dat er vraagtekens zijn gezet bij de (herhaalde) sponsoring van de Spelen door Mc Donalds en Coca Cola. Maar de financiering van dit peperdure spel en de verdiensten van het IOC laten een uitsluiting niet toe. Dat van die verdiensten zei de corrupte hufter Rogge natuurlijk niet.
Wel zegt deze ongelofelijk grote klootzak, dat beide bedrijven wel degelijk aan de gezondheid van de consument denken door meer verantwoorde menu's en light frisdranken, ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten