PvdA nitwit, de 'deskundige' minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep Dijsselbloem, is nog maar net 'verkozen'*, of hij zit in een onmogelijke spagaat. Als voorzitter van de Eurogroep moet hij zichzelf als minister van Financiën in Nederland dwingen zich te houden aan de afgesproken begrotingsregel van een maximum van 3% tekort, immers met de 3,7 miljard steun, die Dijsselbloem uittrekt voor SNS Reaal, overschrijdt Nederland die norm. Om zijn geloofwaardigheid te behouden binnen de EU, moet Dijsselbloem vasthouden aan die regel, zeker nu hij net benoemd is en Rutte en de Jager zich volkomen ten onrechte, het vuur uit de sloffen hebben gelopen voor de grens van die 3%.
Vanmorgen zei Dijsselbloem dat het nog te vroeg is om te zeggen of er nieuwe bezuinigingen nodig zullen zijn........ Heerlijk hè, hoe politieke idioten zichzelf totaal ongeloofwaardig maken.....
*Waarom ambieerde geen ander land deze functie? De vraag stellen is 'm beantwoorden en dat is nu wel gebeurd, ha! ha! ha! ha!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten