VVD smeerpijp Leegte liet gisteren op Radio1 weten, dat hij het belachelijk vindt dat de Groningse commissaris van de koningin, PvdA lullo van den Berg, één miljard euro eist van de NAM, voor de compensatie van de gevolgen van aardbevingen, veroorzaakt door gaswinning. Van den Berg wil dat de NAM dat geld in een fonds stopt voor gedupeerden van deze aardbevingen. Vooral ook dat vragen in deze tijd steekt dit VVD leeghoofd.
Kijk als het nu gaat om banken of obligatiehouders op de been te houden en te ontzien, dan vindt je deze grote Leegte aan je zijde..........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten