Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 22 juli 2013

Muzikaal recept voor het opheffen van valse belangenverenigingen en het uit de media houden van hypocriete, zwetende volksverlakkers

Het supergeneeskrachtige recept van jouw eigen blogdokter en druïde dr. P. Pisser, met een aantal sessies van de dokter via deze wereldberoemde recepten, zal je de wereld heel anders gaan zien. Niets om bang voor te zijn, integendeel, mondige kritische burgers zijn van het grootste belang voor het voortbestaan van de wereld en voor het beëindigen van het het uitbuiten van het grootste deel van de mensheid, door met name westerse bedrijven, kortom de weg naar vrede en echt geluk.

De dokter is vrijgelaten, nadat hij beloofde geen LSD meer te verspreiden in de koffie van politieke partijen, een beetje opmerkelijk en betrouwbare bronnen melden, dat de ambtenaren, die de dr. lieten gaan, minimaal apestoned waren, vermoed wordt, dat de dokter deze ambtenaren stiekem LSD heeft toegediend. Ik weet niet wat ik daar over moet denken, maar aan de andere kant, als het om dr. Pisser gaat, sta ik nergens meer van te kijken. Als eerste heeft de dr. Lou Reed geprogrammeerd, een van zijn favorieten, zelf vind ik het een onuitstaanbare zak patat, maar moet wel toegeven, dat de man prachtige muziek heeft gemaakt, hier het enigszins depressieve, maar schitteredne 'Berlin', zo dat is er ook weer uit. We blijven nog even in sfeer met Mercury Rev en 'All Is Dream', prachtig dromerig album van deze geweldige formatie! Dan een heel bijzonder album, ooit voor mijn verjaardag gekregen in 1974, het album 'The Confessions Of Dr. Dream and Other Stories' van Kevin Ayers, die eerder dit jaar, op 18 februari overleed. Bijzonder omdat ik dit album al jaren 'kwijt' was, 'zoekgeraakt' onder 'mysterieuze omstandigheden'. Gisteren verblijdde Lucos Bravos Primeros mij met een bezoek en hij had de remix plus bonus voor mij geregeld, nogmaals mijn dank en groet natuurlijk, en jezus wat is dit waanzinnig goed, genieten dus! Met een fikse stap komen we bij Vive la Fete met het album 'Jour de Change', sluit op het eerste gezicht niet erg aan op Ayers, maar de lol en het vuur zijn van dezelfde orde van grootte, sjkit'r'nd!! Door met nog een album, dat LBP mij deed toekomen: Russkaja met 'Energia' zo te lezen, een Oostenrijkse band met nakomelingen van vluchtelingen uit het voormalig Oostblok, jezus, dit is i.d.d. een grote energiezetpil voor je oren, ska, klezmer, of Balkan muziek, met rock in een grote mix, godverdegodver, prachtig! En alweer iets geheel anders, hoewel? Zion Train met het onvolprezen album 'Siren', god, alweer zo oud, maar het had van gister kunnen zijn, groots! En ja al vaker gebruikt, maar wat dan nog? Het is super geneeskrachtig!!! Probeer hier maar eens stil op te blijven zitten!
Dat was het voor deze sessie, tot de volgende en veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten