Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 18 juli 2013

Ploumen: "stiekem staat niet in mijn woordenboek"........ ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Afgelopen vrijdag was de disfunctionerend minister van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking en PvdAsocialen leeghoofd Ploumen te horen bij BNR (na 16.00 u.), daar deed ze o.a. de uitspraak, dat het woord stiekem niet in haar woordenboek staat. Geen nieuws, dit was voor iedereen met meer dan 3 hersencellen allang duidelijk, anders had ze een groot aantal zaken openlijk gedaan, i.p.v. stiekem. Het is duidelijk dat dit woord niet in haar woordenboek voorkomt en dat ze ook de betekenis van dit woord niet kent, ook niet uit een andere bron (trouwens benieuwd welk woordenboek ze gebruikt, ik vrees, gezien haar gedrag en dat van de PvdAsocialen in het algemeen, dat dit 'Atlas Shrugged' is van Ayn Rand is.........

Het is ook voor vrouwen, die thuis mishandeld worden, van belang, dat Defensie kan beschikken over geld voor ontwikkelingshulp...... ha! ha! ha! ha! deze uitspraak rolde zomaar uit haar domme bek. Voorts durfde ze te zeggen, dat zij ook over het Defensie budget kan beschikken....... ha! ha! ha! ha! ha! Nadat ik er bijna in bleef, heb ik maar snel een andere zender opgezocht, waar echte mensen aan het woord waren, jezus christus wat een smerige volksverlakker!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten