In Vroege Vogels vanmorgen het halleluja bericht, dat het 'goed' gaat met de visstand in de Noordzee. Volgens een 'deskundige' is dit te danken aan vangstbeperkingen.
Fijn, dat die deskundige er even bij vermeldde, dat de grote EU vissersschepen (fabrieksschepen) elders op de wereldzeeën de wateren leegvissen, iets dat de redactie van dit flutprogramma, ook had moeten weten.
De Somalische piraterij is een direct gevolg van dit leegvissen van de wateren, voor de Somalische kust, waar al jaren grote Franse visfabrieken 24/7, 365 dagen per jaar, de zee leegvissen, met op elk schip een aantal Franse mariniers....... Wedden dat de Franse reders ook nog eens EU subsidie (=belastinggeld) opstrijken?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten