Een verkrachte Noorse vrouw, die aangifte deed van verkrachting, werd zelf gearresteerd vanwege deze verkrachting en verdween in de gevangenis. Vandaag werd bekendgemaakt, dat zij gratie heeft gekregen en het land mag verlaten........
Het wordt weer de godverdomde hoogste tijd, dat het koningshuis op bezoek gaat bij de autocratische klootzak, die dit staatje leidt, zoals ze dit een paar jaar geleden ook hebben gedaan...... Al moet ik toegeven, dat het belastinguitvreters-stel, daar wel op de juiste plek is, wat mij betreft mogen ze daar voor eeuwig blijven!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
2 dagen geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten