Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 23 juli 2013

Sport door meneer en meneer

Zeg meneer mag ik u iets vragen? Ja hoor, ga gerust uw gang, houdt u zich maar niet in, steek van wal, zou ik zeggen, pak de stier bij de horens, figuurlijk gesproken, dan wel te verstaan. Doet u aan sport meneer? Ja zeker, elke dag houd ik me bezig met de uiterst vermoeiende kijksport. Maar als ik daaraan toe mag voegen? Ja meneer gaat u vooral uw gang! Daar zou ik aan toe willen voegen, dat het me steeds zwaarder valt, ik heb zelfs regelmatig last van kramp in mijn rechter wijsvinger, dat komt... heeft u nog even? Jazeker meneer, ik heb alle tijd, houdt u niet in, vooruit met de geit, zou ik zeggen! Nou nou, meneertje, u moet wel weten, dat ik vegetariër ben. Meneer neemt u mij vooral niet kwalijk, maakt u alstublieft uw verhaal af! Vooruit dan maar, wat ik u probeerde te zeggen, is dat de programmering op tv, dermate belabberd is, dat je godvurredomme blijft zappen. Meneer toch! Daar hoeft u toch niet bij te vloeken? Jazeker meneer, dat moet ik wel, want ik wordt er schijtziek van!! Meneer nu gaat u echt te ver! Een goedenavond! Insgelijks meneer, maar vergeet het niet hè? Kijksport is een gevaarlijke sport!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten