Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 22 mei 2017

BBC krijgt geen genoeg van anti-Russiche leugens: Rosenberg met 180 gierend uit de bocht.......

Er gaat letterlijk geen dag voorbij, of BBC World Service radio brengt anti-Russische propaganda.
Zo ook gisteren weer, rond 12.20 u. (CET) hoorde ik een verslag van BBC 'Moskou correspondent' Steve Rosenberg.

Deze oplichter, die zich godbetert journalist durft te noemen, stelde dat de Russische regering lak heeft aan de gewone burger. Als bewijs liet hij een vrouw aan het woord, die bekeerd zou zijn van Putin-aanhanger tot tegenstander van Putin. Alsof het verslag van één vrouw het bewijs is, dat er van alles mis is in Rusland.......

Rosenberg was blijkbaar even vergeten, dat de Britse regering May en de al even inhumane neoliberale ('conservatieve') voorgaande regering Cameron, de grote onderlaag in Groot-Brittannië zo ver hebben uitgekleed, dat er dagelijks meer dan 4 miljoen kinderen met honger naar school gaan.........
Ik vraag me af, hoeveel kinderen in Rusland dagelijks met honger naar school gaan, ik 'vrees' voor Rosenberg dat dit er nul zijn...........

Klik voor meer berichten met BBC anti-Russische propaganda, op het label BBC dat u hieronder aantreft, daar kan u ook klikken op andere labels voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten