Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 29 mei 2017

Maffia zaken controversieel verklaard voor demissionair kabinet Rutte 2.........

Alsof we godverdomme met een stel lobbyisten van de maffia te maken hebben. Afgelopen zaterdag in Argos het verhaal over een lid van de Ndrangheta (Maffia uit Calabrië, Zuid-Italië) die in Nederland ondergedoken zat en geen belasting behoefde te betalen.

De belastingdienst wilde deze misdadiger aanslaan voor de Nederlandse belasting, maar de rechter oordeelde dat deze figuur geen duurzame band met Nederland op kon bouwen en derhalve geen belasting hoefde te betalen......* ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De belastingdienst werd veroordeeld tot het betalen van de gerechtskosten, enkele duizenden euro's.........

Voorts kwam ter sprake dat de Nederlandse politie het bestrijden van de maffia niet als prioriteit ziet en daar dus geen tijd voor vrijmaakt.......

Nog zotter: de bestrijding van de maffia is controversieel verklaart** voor het demissionaire kabinet Rutte 2........  ha! ha! a! ha! ha! ha! ha! ha! Een volkomen achterlopende wetgeving, die zaken mogelijk maakt als hierboven, is dus totaal niet belangrijk. Je zou toch aannemen dat nieuwe wetgeving op dit gebied onmiddellijk de steun krijgt van alle partijen in de Tweede Kamer en niet alleen van VVD en PvdA!! Oh ja, dom van mij, even vergeten dat de VVD een misdadigers partij is..........

De VVD en het CDA (bij monde van het paard van sinterklaas van Toorenburg) wilden geen commentaar leveren voor de microfoon........ Tja, wat wil je?!!

Nederlandse politiek? Totaal ongeloofwaardig!!

*  Nu ik het er toch over heb, ik voel al lang geen band meer met Nederland, eigenlijk al vanaf dat ik 'politiek bewust' werd, heb ik de opvolgende pruts regeringen verafschuwd, zo bezien heb ik nog een smak geld tegoed van de belastingdienst!!

** Controversieel verklaard: in de koelkast gezet voor het volgende kabinet (godbetert Rutte 3....).

Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels die u hieronder terug kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten