Zojuist (rond 11.10u.) de nieuwe burgemeester van Moerdijk op radio1. De burgemeester wil een 'potje' voor gevallen als Chemie-Pack, de schade daar, zo'n 70 miljoen euro, moet voor het grootste deel door de belastingbetaler worden opgehoest. Deze ondemocratisch gekozen zak, wil dat de landelijke politiek het voortouw neemt in de ontwikkeling van deze reserve. Werkelijk te zot voor woorden, dit soort bedrijven zal, gecontroleerd, een dusdanige verzekering moeten hebben, dat in wat voor geval en oorzaak dan ook, de schade volledig vergoed wordt. Is hij nou helemaal van de pot gepleurd?
Deze volksverlakker, begrijpt als geen ander, dat dit soort bedrijven niet op de door mij geschetste manier verzekerd kan worden, dan zou deze lul, dit soort bedrijven een belastingaanslag moeten geven, die een schadepot binnen een paar jaar vult. Het is niet de taak van de overheid bedrijven te verzekeren, of te spelen met de veiligheid en gezondheid van de burgers!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten