De vieze CDA man Verhagen, zei vandaag, na de cijfers van het CPB, die pleiten voor nog grotere bezuinigingen, te hebben gehoord, dat we allemaal iets gaan merken van de recessie.
Ja, rechtse asociale hufter, de grote sociaal zwakke onderlaag merkt al jaren, dat zij nog net met de neus boven het water staan, en om de bouwmaffia, de financiële sector, de farmaceuten, producenten van medische apparatuur en ander uitvretend geteisem te ontzien, mogen deze mensen ook nog het ondergoed inleveren dat zij aanhebben.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten