De baggerjournalistiek van Nieuwsuur kent intussen geen grenzen meer. Gisteravond had Nieuwsuur een verslaggever naar Maastricht gestuurd. Deze stond bij het ziekenhuis waar slachtoffers van de 'schietpartij' uit Luik waren opgenomen, de verslaggever trok gechoqueerde familieleden van deze slachtoffers voor de camera en vroeg naar hun reactie.......
Even voor deze 'reportage' spraken 2 presentatoren van Nieuwsuur met een verslaggever in Luik. Waarom dat 2 presentatoren in deze financieel moeilijke tijden moeten zijn, snap ik al niet, maar als je hoort wat een 'intelligente' voorgekookte vragen de 2 aan de verslaggever stellen, snap ik er helemaal geen barst meer van. Jezus christus, wat een verspilling van geld en tv zendtijd!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten