Welke figuren in Heerlen zijn er verantwoordelijk voor de vergunningverlening t.b.v. de bouw van het 'instortende' winkelcentrum? Welke aannemers (vertegenwoordigers de bouwmaffia) hebben de 'lobby' gewonnen en wat valt daar verder over te zeggen wat betreft 'vriendendiensten'? Op welke onderzoeken is die vergunning verleend? En tot slot, heeft de Fugro daar onderzoek gedaan?
In Heerlen zijn een flink aantal fouten gemaakt, benieuwd wie daar voor mag opdraaien, niet de prutsers en foute ondernemers vrees ik.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten