De 'verslaggever' en 'presentator' Peter de Bie van de Tros, is in Londen voor de Spelen. Vanmorgen deed hij telefonisch verslag van de veiligheidsmaatregelen in die stad. Militairen die zijn ingezet voor deze beveiliging, lopen volgens de Bie met 'stenguns', ha! ha! ha! ha!
De Bie heeft de klok horen luiden, maar weet zo als gewoonlijk niet, waar de klepel hangt, jezus wat een lul!
Trouwens altijd een verademing als de Bie, met z'n domme en populistische opmerkingen, niet als mede presentator aanwezig is in de Kots Nieuwsshow.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten