Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 22 april 2014

'Anne' het toneelstuk .......

Wat u ervan vindt, weet ik niet, maar als ik de reclames voor het toneelstuk 'Anne' hoor, over het dagboek van Anne Frank, bekruipt me een zwaar gevoel van onbehagen......... Wat mij betreft is dit toneel maken, met de opzet zoveel mogelijk mensen te lokken, over de rug van een meisje dat op een vreselijke manier werd vermoord...........
Neem me niet kwalijk, maar het woord lijkenpikkerij speelt door m'n hoofd.........
Bah!

Al moet ik opmerken, dat het me nog meevalt, dat er geen musical van werd gemaakt......

Zie ook: 'Dagboek Anne Frank: of geld verdienen over de rug van een vermoorde meid......'

        en: 'Achterhuis van Anne Frank als decor voor een spel, héééél educatief en héééél plat 
geldgraaien.........'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten