Vanmorgen viel ik midden in een gesprek met Telegrof grootgraaier Paradijs. Op Radio1 (rond 10.44 u.), nam deze uitgezakte vlees- en vetzak het op voor de journalistieke onafhankelijkheid........... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Paradijs pleit voor een verlaging van de btw, naar 6% voor dagbladen en andere nieuwsmedia, hetzelfde tarief dat de staatsomroep moet betalen, zoals hij de NOS noemde. Met dit btw verschil, zou de journalistieke onafhankelijkheid worden aangetast en op achterstand worden gesteld, aldus papzak Paradijs. De Telegraaf is onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG) en strijkt als zodanig een lieve belastingcent op, als eigenaar van PowNed en WNL. Duidelijk niet genoeg naar de zin van vette rups 'nooitgenoeg' Paradijs, wiens neoliberale krant bijna dagelijks haatzaait en het volk voorliegt.......
De Telegraaf en journalistieke onafhankelijkheid....... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Zie ook: 'Jeroen van Merwijk over rechtse politiek'
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten