Vanmorgen bij BNR werd het weer eens gesteld, een feit dat ik al een paar keer vergeten ben te melden: 94% van de gemeenten is tegen de afschaffing van statiegeld!!! Waarom? Simpel vanwege het zwerfafval, waar de gemeenten nu al dagelijks te maken hebben. Die Nederlandse gemeenten worden geleid en bevolkt door politici, ook van de grote partijen, onbegrijpelijk dat deze gemeenten en hun politici niet keihard op de landelijke rem trappen..........
Zie ook: 'Wilma Mansveld blijft voor afschaffing statiegeld '
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten