De afgelopen week weer veel reclame voor NL-Alert, als u zich aanmeldt, of al aangemeld bent, kan u morgen zien of de 'app' op uw telefoon werkt....... Dit alarmeringssysteem is een fopmiddel voor bange mensen, die denken dat ze nog iets kunnen doen, om het vege lijf te redden, bij een grote ramp/catastrofe...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Ach ja, Opstelten zei het een paar jaar geleden al, niet de veiligheid van burgers interesseert hem, maar het gevoel van veiligheid bij die burgers.......
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten