Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 19 februari 2015

Anita Witzier 'Laat zich opnemen': 'beeldschoon te zien, van die meisjes die zichzelf snijden en daar met elkaar over praten......'

In het 'onvolprezen megadomme Mediaforum op Radio1 afgelopen dinsdagmorgen zoals gewoonlijk een paar idioten, die iets met media hebben. De twee, Jeroen Smit en Barbara van Beukering, werd gevraagd naar een nieuw tv programma 'Anita wordt opgenomen', waarin doodskop aap Anita Witzier zich een paar maanden had laten opsluiten, in een paar psychiatrische instellingen. Beiden vonden het een uiterst interessant programma en heel dapper van een paar patiënten die aan het woord kwamen, om het taboe rond psychiatrie te slechten..... Behalve presentator Plag, vroeg niemand in de studio zich af, of de privacy van de patiënten niet zwaar wordt geschonden, met dit programma. Plag vroeg zich of het eigenlijk wel ethisch verantwoord is, om deze mensen in beeld te brengen, je komt tenslotte niet zo maar op een gesloten psychiatrische instelling.... Beukering bakte ze het bruinst, toen ze sprak over dit programma en opmerkte dat ze het zo 'beeldschoon' vond, die twee meisjes die met elkaar spraken, meisjes die zich zelf snijden......... "Dat was bijna goud", aldus van Beukering.......... Ongelofelijk!!!!

Dit programma, 'Anita wordt opgenomen', was me weer totaal ontgaan, ik kijk dan ook zelden nog naar Nederland 1, 2 of 3, (en hou toch op met dat gelul dat daar NPO voor moet staan, nog meer onzinnige beeldvervuiling!). Natuurlijk ben ik niet verbaasd over dergelijke goedkope sensatie tv.... Super leeghoofd van den Berg merkte nog op, dat het wel een beetje 'gekkies kijken'  was, dat vindt hij interessant, dat 'gekkies' en hij gebruikt dat de laatste tijd dan ook regelmatig..... Iedereen met kritiek op hem, of Radio1 is volgens van den Berg 'sowieso' (excuus voor dit lelijke germanisme) een 'gekkie'. Van Beukering voegde nog een uitsmijter toe: "sappig om zo'n vrouw te zien, die puzzelt en totaal de weg kwijt is....."
,
Als ik werkzaam was bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), zou ik toch echt eens even kijken, of dit programma wel door privacy beugel kan en of je van mensen die gesloten zijn opgenomen, wel kan verwachten, of ze kunnen overzien wat de gevolgen zijn, van het meedoen aan zo'n flut programma.... Dat 'slechten van het taboe rond psychiatrie' is dan ook een smerig excuus, voor dit goedkope programma, dit is niets anders dan ordinaire sensatie tv!!! Jezus op een hobbelpaard!

Zie ook: 'Barbara van Beukering: "En dan denk je verhip!"'

2 opmerkingen:

  1. Dat stukje aan het begin van deze 3e uitzending van 'Anita laat zich opnemen' d.d. 2 maart 2015
    waar aagetekende onherkenbaar in beeld komt hangt aan elkaar van leugens en weglatingen.

    http://www.npo.nl/anita-wordt-opgenomen/02-03-2015/KN_1665594

    Ik ben vanuit een Leidse politie cel - eind november 2014- per ambulance twee dagen voor deze uitgezonden aankomst niet op een brancard binnengereden maar met een ambulancebroeder samen uit dat busje gestapt.

    Zette het toen op een lopen het reeds gevallen duister van de avond in. Zag ze al met die spuit satanatisch grijnzen.

    Met een aantal ambulances, personenwagens werd er uitgebreid naar me gezocht. Ze vonden me en lieten me vervolgens aan de kant van de weg liggen....!

    Werd de volgende ochtend onderkoeld wakker. Zwaar onder de modder.

    Niet nadat ze een wond in mijn nek die ik al had, hadden groter gemaakt.

    Na nog een nacht ongemak ben ik naar de Spoed van het OLVG in Amsterdam gegaan. Dacht ik te kunnen vertrouwen.

    Na op die behandelingstafel de woorden Mossad en GGZ te hebben laten vallen staan er in enen 3 security types om me heen.

    Spuiten of slikken. Dat ik nog bij bewustzijn ben is uitzonderlijk. Ik heb een paar keer mensen volledig in coma op een brancard zien binnen rijden die korte tijd dat ik in die Meregaard van de medicijnenmaffia was.

    Dat ze in rep en roer waren die ochtend zoals ze Anita W. laten commentarieren is verdacht. Het is immers bussiness as usual dat er iemand per ambulance wordt aangevoerd.

    Waren ze in shock dat ik nog leefde?

    Zo is het Larie Koek Live dat mensen gemakkelijk kunnen vluchten. Zeker als ze dan ook nog platgespoten zijn.

    Dan klimmen ze niet meer even over die schutting. Bovendien is de buitendeur altijd dicht. De ramen kunnen altijd alleen open op een kier. En de tuindeur is pot dicht als ze weten dat er vluchtgevaarlijke heavies binnen zijn. Het is nota tussen de bene een gesloten afdeling.

    Die gestoorde ggz medewerkster zegt dat ik een gevaar voor mijn omgeving zou zijn, hoogstens met mentaal en/of verbaal geweld. Ik ga een metapfysische, psychische war met ze aan. En weet aldus weer te ontkomen. Ook na hun gedwongen injecties met steeds hoger gifgehalte.

    Tot slot, iets over die rechtsgang in dit soort onfrisse instellingen. De eerste keer dat ik in dat ggz Almere beland was 4-5 april 2014. Voert hier nu te ver om de events die ik meemaakte die hier aan voorafgingen. Maar ik liet al het woord Mossad vallen. Voila, ik laat me niet door dat tuig wat ook hier te lande de scepter zwaait- zie Schiphol- en achter 9/11 zit, de das om doen.

    Nadat ze met een hele ploeg, zeker zo'n acht - helemaal geen gordels en/of dwangbuis - houden ze je met z'n allen in een wurg-houd-greep op die divan in die 'separeer' - door hen ook wel 'behandelkamer' genoemd en krijg ik the final fix in me ass.

    Tegen hun verwachtingen werd ik wakker de volgende ochtend. In een kantoortje een in elkaar geflanst rechtzittinkje.

    Tegenover me een vrouw die zegt: ik ben de rechtercommisaris, naast me zit de griffier, naast u zit een advocaat.

    Voelde de bui al hangen. Repliek, u bent experts. Als u zegt dat ik hier nog 2 weken langer moet blijven en 'hulp nodig heb' zal het wel zo zijn. In een dienst shift ben ik toen over die tuinschutting geklommen......Fresh Air.

    Had toen een kamer in het Stripheldenkwartier in Almere. Was hun bekend. Kwam totaal geen politie aan de deur.

    Een op schrift gestelde beschikking m.b.t. die 'rechtzitting' werd me maanden later pas opgestuurd.

    Nederland is in de greep an de satanische maffia, hoor je meg zeggen 2 maart j.l.

    Geen Nivo Opstelten en zijn juridisch loopse Teevjen zijn reeds opgeruimd.

    google tip: dna oranje >>> en click hier pegasus

    Volgende Patient!!!!

    CIA O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw reactie. De werkelijkheid is altijd weer een stuk grover, dan suffe 'documentaires', als die van Witzier ons moeten doen geloven. Jezus wat een verhaal! Zelf was ik begin 70er jaren werkzaam in de psychiatrie, waar ik binnen anderhalf jaar schijtziek van werd en m'n ontslag nam. Als ik uw relaas aanhoor is er geen barst veranderd!

    Ik wens u heel veel sterkte en hoop dat u uw leven weer op de rails krijgt, zonder bemoeienis van de overheid en de psychiatrie!

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen