Het CBS meldde vandaag, dat de consument de laatste maand positief is over zijn eigen financiële situatie.
Dat komt volgens de woordvoerder van het CBS, omdat de consument, na een blik in de 'portemonnee' te hebben geworpen, ziet dat hij geen betalingsproblemen heeft. Daar zou ik aan toe willen voegen, dat dit niet geldt voor een hele grote groep Nederlanders, die moeten dag na dag de eindjes aan elkaar knopen. Voorts hebben veel Nederlanders in de maand juni hun vakantiegeld ontvangen en na een blik in die extra gevulde portemonnee, kunnen velen daar weer wat licht in ontdekken......
Wat hebben we aan dit soort cijfers, aantonen dat het er voor de gemiddelde Nederlander nog niet zo slecht uitziet?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten