Vanmorgen in Goedemorgen Nederland (na 9.30u.) PvdA huppeltrut Klijnsma over de bezuinigingen op de cultuursector. Ze zegt het niet eens te zijn met de verzachtingen die het CDA heeft voorgesteld, de Friese toneelgroep mag blijven en minder bezuinigingen op de orkesten. Volgens Klijnsma is dat een sigaar uit eigen doos. Dan komt het, nog geen minuut later zegt ze, dat ze de CDA plannen wel steunt.
In plaats van de aandacht eens even te vestigen op de miljoenen belastinggeld die in het voetbal verdwijnen, plus de btw verhoging en de uitzonderingen daarop, zegt ze wel de helft te kunnen bezuinigen (logisch dat ze niet over voetbal begint, deze volksverlakker weet, dat de lokale PvdA fracties daar vaak verantwoordelijk voor zijn). Veel bla bla over het belang van de cultuur en ze haalt de JSF nog eens aan, terwijl mede aan de PvdA is te danken, dat er bijna niet meer te ontkomen is aan dit onzalige wanpresterende toestel (1 toestel vertegenwoordigt ongeveer 4 keer de bezuiniging op de cultuursector).Als de PvdA in de regering had gezeten, was er ook zeker flink bezuinigd op de cultuursector, haar vorige baas Bos is immers mede verantwoordelijk voor de huidige crisis, en de verantwoordelijken laten betalen (banken, verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen) is ook voor de PvdA geen optie.
Klijnsma ga a.j.b. naar huis en laat je kop nooit meer zien in de politiek!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
2 dagen geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten