Gisteren werd Khadaffi aangeklaagd door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
Een heel domme en premature stap wat mij betreft. Nu zal hij zich zeker doodvechten, bovendien wordt het fundament voor een burgeroorlog nog even flink verstevigd.
Waarom worden de leiders van Birma niet aangeklaagd, of die van Saoedi-Arabië? Er zijn nog veel meer voorbeelden te bedenken en als je dit aan verantwoordelijke bestuurders vraagt is het antwoord steevast, 'dat we behoedzaam moeten opereren'. Vreemd dat men dat in dit geval niet doet....
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten