De georganiseerde misdaad krijgt een vette worst toegeworpen met het huidige antirookbeleid. Door de gigantische prijs, die je tegenwoordig betaalt voor tabak, is smokkel uiterst lucratief.
De roker, die geen toegang heeft tot gesmokkelde sigaretten, wordt flink in de portemonnee getroffen.
Er is ook een voordeel voor de roker die veel te veel betaalt: bewust extra genieten van je sigaret en deze zover mogelijk oproken. Half opgerookte peuken zie je niet meer.
Alweer een waanzinnig resultaat, dunkt me.
Ondertussen mag je op straat gewoon bestookt worden met de smerigste gifstoffen, met name door autoverkeer, geen Stivoro medewerker die daar wakker van ligt. In Den Haag heeft men de wijken waar de welgestelden wonen 'autoluw' gemaakt....
Zie ook het bericht over tabak rechts op deze pagina.
Muziektip: Delta Disco van Transglobal Underground
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten