De ongeloofwaardige VVD huppelkut Schultz van Haegen, liet gisteren weten, dat zij niets ziet in een algemeen puntenrijbewijs. Als argument gebruikt zij Duitsland, waar men dit rijbewijs al jaren heeft, maar waar meer verkeersdoden vallen dan hier in Nederland. Dat is toch opvallend, dezelfde kuttenkop verwees, bij het opvoeren van de maximumsnelheid, naar Duitsland, waar door de hogere snelheid niet meer verkeersdoden zouden vallen.
Kan iemand Schultz van Haegen a.u.b. een schoonmaakbaantje aanbieden?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten