Ik zag dit alweer een poosje terug opnieuw: een gesprek met Rutte aan de vooravond van de laatste Kamerverkiezingen vorig jaar. Over het (pgb) persoonsgebonden budget en de suggestie, dat de VVD, daar iets aan wilde morrelen, werd Rutte toen zichtbaar (gespeeld) boos voor de camera.
We weten nu waar dat op uit draait, een grote ellende voor mensen die al te veel ellende op hun nek hebben. Velen zullen straks tegen gigantische meerkosten (belastinggeld) verzorgd moeten gaan worden in speciaal daarvoor ingerichte tehuizen.
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten