De straffen op het opsteken van een sigaret in een horecagelegenheid zijn deze week flink verhoogd, te beginnen met een boete van € 600,-- en daarna oplopend tot een paar duizend euro.
Te gek voor woorden, met je auto mag je per kilometer ongestraft het gewicht van 3 pakjes shag met nog veel smeriger gif de lucht in blazen. Gevolg: 18.000 vroegtijdige doden per jaar en in het stedelijke gebied duizenden kinderen met lichte tot zware luchtwegproblemen.
De overheid (en Stivoro) wil op deze manier de burger de indruk geven, dat zij serieus met de volksgezondheid bezig is.
Hypocriete propaganda van een stel volksverlakkers!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten