Vrijdag werd bekend, dat Ballast Nedam een Duitse opdracht krijgt voor de fundering van een windmolenpark in zee.
Was er onlangs niet een probleem met een te bouwen Duits windmolenpark in een omstreden gebied van de Nederlandse territoriale wateren? Hebben 'we' lekker onder politieke druk een opdracht voor 'ons' bedrijfsleven bij elkaar gechanteerd. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Zie ook mijn bericht van 11 augustus jl.:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/08/rutte-en-rosenthal-willen-geen.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten