Het nieuwe spotje van de intensieve martel veehouderij, om het meest gemartelde stukje vlees aan de 'man' te brengen heet: 'Hoe Nederland kipt'. Weer te walgelijk voor woorden, zogenaamd met veel humor een klaargemaakt dierenlijk op de tafel. Nu mag ook een homo paar mee doen aan de reclame, maar natuurlijk wel een lekker tuttig stel, want daar moeten de Nederlander hartelijk om lachen. Het COC zou aan de bel moeten trekken, het is ook maar de vraag of dit echt homo's zijn, vernederend is het in ieder geval wel, ten eerste voor de kip, wat een kuiken van 6 weken is en voor de homo bevolking van Nederland.
Hoe Nederland kipt? Nou laat dat maar eens zien: de schuren waar duizenden kippen op elkaar gepakt, in 6 weken tijd 'groot' worden gemarteld (o.a door de snavel onverdoofd te kappen), waarna ze, door elektrocutie met hun kop in een bad met water worden verdoofd, waarna de kop machinaal wordt verwijderd. De betrokken boeren zijn zo begaan zijn met het lot van 'hun' dieren, dat ze te bedonderd zijn om een brandmeldingssysteem in de schuren te installeren. Om nog maar te zwijgen over de giga hoeveelheden antibiotica, die in deze doodsindustrie worden gebruikt, zo veel, dat zelfs het voortbestaan van de mens in het geding komt (dat zou dan wel weer prettig voor de kippen zijn).
Poolse horeca-medewerker Jan eist samen met Horeca United zijn volledige
niet-uitbetaalde loon op
-
Doorbraak.eu
Horeca United heeft een nieuwe campagne, en plaatste daar op 11 april een
Engelstalig artikel over op hun website. Wij hebben het hieronder ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten