Waar niemand over lult in het Fyra debacle, is de uitlating van opvolgende regeringen, dat zij 'ook best' veel investeren in het OV, zoals hare VVD kwaadaardigheid Schultz van Haegen, dat ook tijdens Rutte 1 zei, terwijl zij maar liefst 7 miljard in asfalt investeerde. Wat heeft dit met de Fyra te maken? Welnu, het blijkt dus, dat een heel groot deel van het OV (belasting)geld is besteed aan een waardeloze klotetrein, naast alle topsalarissen voor disfunctionerende toptreinidioten van de NS en ProRail. Dat laatste bedrijf heeft het haar toegekomen belastinggeld ook nog eens geïnvesteerd in bedrijven, die voor die prijs het spoornet niet veilig kunnen houden........
Nederland prutsland! De hoogste tijd, dat Schultz van Haegen als de sodemieter* de Kamer uitgeflikkerd wordt!
Ja, dat is dubbelop, maar dat kan geen kwaad als het om deze tyfustrut gaat.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten