Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 9 maart 2014

Jos Palm hecht als 'journalist en historicus' niet aan de waarheid........

Vanmorgen in OVT na 11.00 u. aandacht voor zoveelste marine schip, dat de naam Karel Doorman heeft gekregen. De militair historicus Alan Lemmers vertelde over de slag in de Javazee tijdens de 2de Wereldoorlog, waar Karel Doorman en een groot deel van de onder zijn bevel staande manschappen ten onder ging. Hier noemde Lemmers, dat Karel Doorman niet zei: 'Ik val aan, volg mij', maar 'all ships follow me'. Daarop sprong 'presentator' en katholiekenlikker Palm* op tilt, dit soort uitspraken moet je in ere houden, ook al zijn ze niet waar...... ha! ha! ha! ha! ha! Deze kwast durft zich journalist en historicus te noemen..... ha! ha! ha! ha! ha! Maar dit was het nog niet: het gesprek kwam op van Speijk en de Belgische opstand. Lemmers was Palm voor en zei, dat hij maar niet over de werkelijke uitspraak van van Speijk zou beginnen, waarop Palm alsnog weer pissig reageerde: 'nu moet je echt ophouden!'

Ach ja, VPRO doet net of het een omroep voor intellectuelen is, terwijl de waarheid ze gestolen kan worden. Hoe was de reclame spreuk voor deze flut omroep ook alweer? was dat niet: 'ze kunnen me nog meer vertellen.....?'
Welnu kwast Palm kan u nog veel meer vertellen, of dat de waarheid is, interesseert deze 'journalist/historicus' (ha! ha! ha! ha!) niet!

*Die voor zover ik het heb gehoord, zowaar niet één keer het woord katholiek uit zijn spraakgebrekkige bek liet vallen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten