Net als andere steden, gaat ook Rotterdam nu over tot het belonen met
belastinggeld, van mensen, die hun oude auto inleveren (de inschrijving
daarvoor is al afgelopen). Als deze autobezitters over gaan tot de
aanschaf van een elektrische auto, kan het om een bedrag van € 9.000,--
aan belastinggeld gaan...... Dus i.p.v. de stad meer autoluw te maken,
gaat men proberen een deel van de naar schatting 23.000 oude auto's van
de weg te krijgen. een deel, want er is te weinig voor dat hele
aantal....... De gemeente Rotterdam zou juist moeten overwegen, auto's
die extra vervuilen, te weren uit de stad, desnoods met verboden voor
wijken waar de vervuiling erg hoog is. Dit alles terwijl er godbetert
een groot aantal Rotterdammers afhankelijk is van de voedselbank, dan
heb ik het niet over de kinderen van die mensen, die getraumatiseerd aan hun leven beginnen.........
Naast
dit alles is het in het geval van Rotterdam extra vreemd, daar deze
stad aan alle kanten wordt omgeven door snelwegen, regelmatig liggen er
gigantische (lelijke) passagiersschepen in de haven, waarvan de motoren dag en nacht moeten blijven draaien, met een uitstoot te vergelijken met een fabriek,
om nog maar te zwijgen van de petrochemische industrie, die in
Rotterdam voor extra vervuiling zorgt....... Door dit vandaag nog eens
onder de aandacht te brengen, doet het Rotterdamse B&W het
voorkomen, alsof men echt bezorgd is over de gezondheid van de
burgers......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Volksverlakkerij, op te tellen
bij het rookverbod, terwijl men op straat 24 uur per dag vergiftigd mag
worden met stoffen, waarbij vergeleken sigarettenrook nog redelijk onschuldig afsteekt! Maar het klinkt 'leuk' hè, zo vlak voor de verkiezingen............
“I am not unreasonable” – how Irshaad Kariman funds his luxurious lifestyle
on the backs of refugee workers
-
Doorbraak.eu
The latest Horeca United/Vloerwerk campaign highlights the precarious
situation of refugee Ukrainian workers, as well as the unscrupulous
e...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten