Sinds een paar weken is 'ie er weer, de uiterst vervelende reclame met de 'historicus' van Rossem, die toch zo leuk uit de hoek kan komen.......
Reclame voor 360.nl, een tijdschrift dat 2 wekelijks verschijnt en dat voor de lezer, het beste uit de wereldwijde media kopieert....... Van Rossem zegt dat hij het blad ook leest, dat is dan ook goed te horen, als je deze sufferd hoort lullen (als je hem nog aan kan horen).
Trouwens wie bepaalt wat het beste is, dat wordt gepubliceerd? Wat betreft van Rossem is daar maar één leidraad: de 'mainstream pers' in het buitenland, dient, net als die in Nederland, vooral als doel te hebben, de huidige waardeloze neoliberale status quo te bewaren, niet alleen met eenzijdige berichtgeving, maar als het moet zelfs met pure leugens!!! Weg met de 'vrije pers!' (tijd voor echt onafhankelijke pers!)
En die reclame? Net zo belegen als van Rossem zelf, jezus wat een zak!
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten