Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 11 maart 2014

Oegandese ambassadeur op bezoek bij Radio1 over homovervolging in haar land

De Oegandese ambassadeur voor Nederland, Mirjam Blaak Sow, was vanmorgen te gast bij Radio1 (na 9.30 u.). Ze was daar voornamelijk om de gore homofobe Oegandese stoep schoon te schrobben. De media hebben de zaak zwaar overdreven, aldus de helleveeg, zo plaatste een homofobe Oegandese krant niet 200, maar 'slechts' 60 namen van homo's......... Godverdomme, dus omdat een krant niet de jacht opende op homo's met een lijst van 200 van deze mensen, waar niets mee mis is, maar 'slechts' met 60 namen, is er niets aan de hand........

Nou dat is het niet alleen Azijnpisser, de Afrikaanse mens is anders dan de westerse mens, 'ik ben hetero seksueel', aldus Blaak Sow, 'dat wil niet zeggen, dat ik in het openbaar, zelfs niet tegenover mijn kinderen, genegenheid mag tonen voor mijn man........' Godverdomme, of er maar 1 homo in Oeganda zou zijn, die het in zijn/haar kop zou halen, dit in het openbaar te tonen, dat is daar ongeveer hetzelfde als je doodvonnis tekenen!

'Er worden geen homo's gearresteerd in Oeganda', aldus deze bekrompen geest, 'de anti-homowetgeving, is ingegeven door de promotie van homoseksualiteit in het westen' zo vervolgde de 'deskundige.......' Promotie van homohaat door de rk en protestantse kerk, waar zendeling-haatzaaiers uit de VS er fiks gefinancierd, een dikke schep bovenop doen, zal de trut bedoelen. Deze figuren schreeuwen en spugen hun haat tegen homo's van de kansel, op een manier die je niet voor mogelijk houdt. Onlangs hoorde ik bij BBC World Service, een dominee zijn gehoor toespreken, u weet dat ik niet snel een blad voor de mond neem, maar die woorden ga ik hier niet herhalen!!!

Kortom homovervolging is de normaalste zaak van de wereld in Oeganda, zoals dat in vele andere (ook Afrikaanse) landen is, want dat haalde Sow ook nog even aan, alsof je alles goed kan lullen, als een ander hetzelfde afschuwelijke, barbaarse, uiterst misdadige gedrag vertoont............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten