Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 7 juni 2014

Asfalt investeringen minimaal, aldus hoogleraar Henk Meurs......... ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Hoogleraar aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, Henk Meurs, was vanmorgen te gast in de Kots Nieuwsshow, hier sprak hij over de geslaagde proef, om mensen met een beloning uit de spits te halen. Volgens Meurs een succes, daar de deelnemers, na de proef, blijvend de spits en dus de files mijden. Nu meen ik al eens gehoord te hebben, dat bij een zelfde proef in de buurt van Amersfoort, een fiks aantal van de deelnemers, wel de files meden, maar niet de spits, men zocht haar/zijn weg naar het werk via binnenwegen....... Al zal er een aanzienlijk aantal mensen overblijven, die door hun deelname, de zottigheid hebben ingezien, elke dag in de file aan te sluiten. Blijft er toch een mooi resultaat over, alleen zit dat verhaal 'net' iets anders in elkaar!

Meurs sprak ook over de aanleg van extra asfalt, volgens hem wordt er minimaal geïnvesteerd in asfalt en gaat het maar om kleine stukjes extra weg, bijna verwaarloosbaar kan je concluderen uit zijn woorden. Dat bevreemde mij een 'beetje', immers alleen al in Rutte 1, werd er in een paar jaar tijd maar liefst 7 miljard geïnvesteerd in asfalt en ik kon mij niet voorstellen, dat de VVD daar veel op in zou hebben geleverd. Inderdaad, de hoogleraar was even de cijfers kwijt, denk ik: in 2014 wordt er 2,8 miljard in asfalt geïnvesteerd, het gaat om een 'klein rotstukkie' van 149 kilometer nieuw asfalt.....!!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! En dan te bedenken, dat de files, door de crisis gigantisch zijn verminderd, over geld weggooien gesproken, uw belastinggeld wel te verstaan!!!!

Studeert u bij deze hoogleraar? Eis een ander!

Trouwens, wordt de faculteit van Meurs bekostigt door de asfaltmaffia?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten