Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 27 mei 2015

Interpolis ziet vrouwen anno 2015 als brokkenmakers.......

De zoveelste uiterst irritante reclame wordt sinds een paar weken uitgezonden, door verzekeringsbedrijf Interpolis, reclame voor een 'CyberPreventieDienst'. Je hoort een gesprekje tussen de baas en een ondergeschikte vrouw. De baas vraagt hoe het e.e.a. zit, op het gebied van internet. De medewerker, altijd een vrouw geeft antwoord en denkt dat daarmee het probleem is opgelost. Alleen heeft de vrouw niet door, dat ze door cybercriminelen is belazerd en dat zegt de baas dan ook tegen die vrouw...........

Het is godverdomme 2015, keer op keer blijkt, dat vrouwen hun werk minstens zo goed doen als mannen, maar voor meer dan 70% minder uitbetaald krijgen, in vergelijkbare functies. Om nog maar te zwijgen over het geringe aantal vrouwen op topfuncties.....

Bent u van plan een verzekering af te sluiten bij Interpolis? Zoek nog maar even door, een verzekeraar die zich zo kortzichtig en ongeëmancipeerd betoont in een reclame en daarmee aangeeft totaal naast de werkelijkheid te functioneren, zou ik als toekomstig klant niet vertrouwen....... Als u vrouw bent, zou u natuurlijk geheel af moeten zien van de Interpolis diensten!

Trouwens, men heeft bij Interpolis wel een vreemd beeld van het woord 'cyber', dit voorvoegsel heeft te maken met alles op internettechnologie, maar zegt nog niets over criminaliteit, gevaren en/of grote risico's.......... ha! ha! ha! ha! ha! Nog een reden, deze verzekeraar niet te vertrouwen!! Maar ik moet dan wel eerlijk zeggen, dat 'cyber preventie' heel veilig is, wat betreft internet (dat wordt uiteraard bedoeld), immers als je voorkomt dat je ook maar iets op het gebied van internettechnologie in je bedrijf hebt, loop je geen risico om op die manier bestolen of bespioneerd te worden!!

Toevoeging op 28 mei 2015.
Op Twitter reageerde Interpolis als volgt:

ik heb je blog gelezen Willem. De strekking van de commercial is zeker niet dat het aan het falen van de vrouw ligt 1/2

de strekking van de commercial is dat 'cybercrime' iedereen kan overkomen. Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we (DS) 2/2

Reactie van uw Azijnpisser: in de reclame van Interpolis wordt de vrouw wel degelijk als dombo afgeschilderd, daarover is geen twijfel mogelijk!!! Ik zou zeggen, beluister de reclame nog eens en oordeel zelf!

Op 8 juni, kwam Interpolis, met de volgende verklaring op Twitter:
4h4 hours ago
we hebben jullie geluiden serieus genomen Willem. Vanaf vandaag zijn de rollen in de commercial omgedraaid (DS)
Interpolis mijn hartelijke dank!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten