Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 12 mei 2015

Media Markt service, of ben ik toch gek........???

Media Markt, u weet wel de winkel met de achterlijke leus 'Ik ben toch niet gek?', heeft een waardeloze internetwinkel, al belt* u dezelfde dag na ontvangst, dat het bezorgde apparaat niet werkt; maakt niet uit, opsturen! Het product wordt voor u gerepareerd..... ha! ha! ha! ha!

Een paar weken geleden kocht ik een cd lens reiniger bij de Media Markt, in een 'fysieke winkel' (na slechte ervaringen met de webwinkel, zoals hiervoor beschreven), althans dat was de bedoeling, niet te krijgen, wel één voor een dvd speler. Dus het 'deskundig' uitgebuite personeel gevraagd of deze ook werkt in cd spelers, van hen kreeg ik tot 2 keer toe een bevestigend antwoord. Maar nee hoor, het ding werkte niet, de cd speler 'zei: no disc' ('computer says no').

De zaterdagmorgen daarop teruggegaan, vlak na 10.00u. anders zit je zomaar een uur te wachten. Voor mij één persoon, die al geholpen werd. De man had een dure laptop van Lenovo gekochten en kwam voor de tweede keer terug (het ding werkte al vlak na de aankoop niet en werd na 'reparatie' teruggegeven aan de klant). De man had alweer geen gebruik kunnen maken van het ding en opnieuw nam de technische dienst het ding in reparatie, met een ongelofelijk koekwous verhaal, waaruit bleek, dat de man vette pech had...... De man bleef nog rustig ook......

Overigens kon ik de dvd lensreiniger zo retourneren en stond binnen tien minuten weer op straat.......

Mensen als ik u een advies mag geven, bedenk u twee keer, voordat u met deze winkel in zee gaat en al helemaal met de 'webwinkel' van Media Markt!!!

En Lenovo? Wat dat betreft zou ik maar een ander merk zoeken, de technische dienst van dit bedrijf is kloten van de bok, dat blijkt wel...........

* Als u al iemand aan de telefoon kan krijgen, want dat is bijna onmogelijk.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten