Voor het lieve bedrag van 11 miljard dollar gaat Shell een enorm petrochemisch complex bouwen in de Zuid-Iraakse stad Basra......... Ach wat maakt 't uit, dat Irak zo ongeveer geheel in brand staat en je er niet aan moet denken, dat zo'n complex zou worden opgeblazen of gebombardeerd, poen über alles, ja toch??!!!
In het 'duurzame' koninklijk belastinguitvreethuis zullen de champagnekurken wel vrolijk uit de flessen zijn geknald op dit nieuws, zij zijn immers grootaandeelhouders (koninklijke) Shell!!!
Voor meer berichten over/met Shell, Irak, Basra, petrochemie en/of koningshuis, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Bron: De Beurs.nl.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten