Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 25 november 2015

Red Bull-race: 'volwassen mannen' die kinderen aan een giftig drankje helpen.........

Binnenkort op het Scheveningse strand (van Den Haag... ha! ha! ha!) een Red Bull-Race. 'Volwassen' mannen die met crossmotoren reclame maken voor het giftige drankje van dat merk. Uiteraard wordt zo'n evenement door veel kinderen bezocht, dan 'weten ze al vroeg' dat Red Bull een geweldig drankje is...... Red Bull tjokvol suiker en andere troep, goed voor uw kind, zo kan deze lekker ADHD de bol uitgaan en het lichaam vergiftigen..........

Trouwens ook een 'mooi evenement', vlak voor de klimaattop in Parijs, maar liefst 1.500 grootkleuters doen mee met hun stinkfiets, Den Haag kan er immers nog wel wat luchtvervuiling bij hebben, ja toch???!!!!

Oh, ik hoor net, dat ik nu vrouwen beledig, door ze niet te beledigen, er schijnen ook grootkleuter vrouwen te zijn die meedoen, mijn excuus en bij deze!!!

Voor meer berichten over/met suiker, Stevia (de beste suikervervanger, die zelfs de gezondheid ten goede komt), voedselveiligheid, 'volksgezondheid en economie' (versus), nu ik toch bezig ben, zie ook: zout, oplichting van klanten, luchtvervuiling, klimaatverandering en/of klimaattop, klik op het desbetreffende label onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten