De Franse Premier Valls maakte afgelopen maandag bekend, dat de klimaattop aan het eind van de maand in Parijs doorgaat, maar dat alle protesten van mensen, die echt begaan zijn met het milieu, worden verboden....... Bovendien verklaarde deze hufter dat ook informatiepunten van milieuorganisaties niet zullen worden toegestaan........... Het is overduidelijk dat Valls de aanslagen misbruikt, om goedwillende mensen te weren, mensen die volkomen terecht demonstreren, gezien de resultaten van deze 'toppen'. Zelfs de mars op Parijs mag Parijs niet in, zo liet de plork weten..... Uiteraard mogen de grote vervuilers gewoon aanzitten bij de top en de voor hen lobbyende politici.......
Waren die aanslagen toch nog ergens 'goed voor.......'
Ongelofelijk!
Voor meer berichten over/met klimaattop, protest, aanslagen P, Parijs, klimaatverandering, milieuvervuiling, 'volksgezondheid en economie' (versus), luchtvervuiling, CO2, lobbyisten en/of demonstratie, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten