Weer 's niet te filmen mensen, gistermiddag was Radio1 Journaal presentator Bert van Slooten in gesprek met een correspondent over het vliegveld Sharm-el-Sheikh, dit n.a.v. de vreselijke vliegramp daar vorige week zaterdag, met een Russisch passagierstoestel. Het vliegveld schijnt moeilijk te beveiligen te zijn..... Van Slooten is zo'n flapdrol die denkt wel leuk te kunnen zijn en probeert zo vaak mogelijk snaakse opmerkingen (jaren 50 'lol') te maken. Zo ook bij dit onderwerp...... Gelukkig zag de correspondent het 'leuke' van 'de grap' niet in en lachte dus niet. Daarom begon deze enorme idioot zelf maar te lachen om z'n 'grap.......'
Kan die klootzak, die n.b. dik betaald wordt met belastinggeld, nu eindelijk eens een trap onder z'n reet krijgen, richting straat wel te verstaan!!!! Jezus wat een hufter!!!
Voor meer berichten met/over van Slooten, Radio1, humor en/of publieke omroep, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten