Fortuyn was homo en maakte er geen geheim van, dat hij ook nog eens praktiserend pedofiel was. Met zijn populistische geouwehoer raakte hij één- en tweehersencelligen in het hart, deze figuren die tot voor kort nog 'potenrammers' waren, stonden te janken toen Fortuyn werd vermoord.
Opvallend in dit kader de 'straatinterviews' over homo's, steevast wordt aan jonge Marokkaanse mannen gevraagd hoe zij denken over homofilie, de mening die je krijgt, zou je ook krijgen bij interviews in het eerste beste voetbalsupporters 'honk'. Sinds Fortuyn sloten fascisten en ander tuig homo's in de armen (zo lang het duurt).
Nu weer Verdonk deze nitwit gaat wekelijks een column schrijven in gay.nl.
Je zou je 'bijna gaan schamen' als je homo bent........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten