De jongeren van Urk hebben vannacht een poging gedaan het huis van de burgemeester te bestormen, daar stak de politie een 'stokje' voor. De jongeren zijn boos over de door de 'waarden en normen' burgemeester uitgevaardigde veiligheidsmaatregelen voor koninginnedag, die maatregelen zijn veel te streng volgens de jongeren.
Eerlijk gezegd heb ik het wel met die jongeren te doen, ze wonen in een gat waar men denkt nog in de jaren 30 te leven, waar het woord windmolen garant staat voor een dagje schandblok en met een burgemeester die denkt, dat hij 5 keer per jaar de landelijke media moet halen. Zo voerde hij kort geleden nog een totaal verbod uit op de duivelse drug cannabis, echt een teken van waanzinnig inzicht in de problemen van deze tijd....
Hier nog een link naar een bericht van 29 december 2010:
http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=2058511117495633561&postID=963004224421761385
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten