In haar column in Goedemorgen NL, afgelopen vrijdag, zat de ex-Opzijtaart Dresselhuys te zeuren over de kleur kobaltblauw en vrouwenkleding. Ze vond de nieuwe vrouwelijke kabinetsleden er niet uitzien in hun rokjes en 'strompel-hoge-hakken'. De neoliberale huppelkut was zeker vergeten, dat ze in een eerdere column dit jaar berichtte over een bijeenkomst, waar ze vanaf het station naar toe moest lopen op...... hoge hakken! Zie: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/05/dresselhuys-1-mei-griekenland-en.html
Hé Dresselhuys, hoog tijd voor een aanleunwoning en blijf daar ajb!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
21 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten