De PvdA kloot Heemskerk was afgelopen vrijdag te gast bij BNR. Toevallig zette ik de radio vlak voor 10.00u. op BNR, net op het moment, dat Heemskerk de bezuiniging met 1 miljard op de ontwikkelingshulp verdedigde. Volgens van Heemskerk was dat een prestatie van formaat, daar de VVD maar liefst 3 miljard wilde bezuinigen........ ha! ha! ha! ha! ha! zo lust ik er nog wel drie! De wanpresterende PvdA hufter werkte tot voor kort bij Royal Hasjkoning (ik schat in vanwege bewezen diensten), en gaat nu naar de Wereldbank, dat belooft veel goeds voor de toekomst!
Frank Heemskerk, volksverlakker van de maand!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten