Alweer een oude koede: Op 14 november jl. maakte Wortmann (CDA - EVP) zich druk over de Europese stakingen in het openbaarvervoer (BNR na 09.00u.). 'Ja die landen (waar de stakingen plaatsvonden) moeten hun OV efficiënter maken, zoals wij en ja dat kost geld', aldus de enorme nitwit (Nederland en efficiënt OV, ha! ha! ha!). Ze bedoelde: het ov peperduur maken om er zo min mogelijk belasting in te steken, ad hoc beleid (eerst wel openbare aanbesteding, dan weer niet), het schrappen van lijnen of in lijnen, treinstellen die met de eerste graad vorst niet meer willen rijden, dat is efficiëntie in de ogen van deze huppeltrut. Nee, 7 miljard in asfalt steken, terwijl het aantal files door de werkloosheid zwaar is afgenomen, dat is efficiënt, nee we doen het hier geweldig, waanzinnig, om met haar collega lobbyist Eurlings te spreken.....
Tijd voor volledige wegvaging van het CDA!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten