De komende klimaattop van de VN, wordt van 26 november tot 7 december in Qatar gehouden. In Qatar, logisch in dit land staat duurzaamheid boven alles. Zo heeft Qatar in de woestijn een indoor ski-centrum met 'echte sneeuw' genaamd 'X-Treme World' en een ondergronds, van airco voorzien voetbalstadion.
Nee, qua duurzaamheid zit het wel goed in Qatar........
Excuus, te snel geplaatst, hier (en in de kop) een toevoeging: Over die klimaattop en alle kritiek op die 'toppen', als zouden ze geen zin hebben, zei D66 nitwit Stientje van Veldhoven, dat ze wel degelijk zin hebben, 'al zijn de resultaten niet zo zichtbaar........' ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten